مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-27سياسي

ضرروت تقویت حمل و نقل عمومی برای مقابله با تغییرات اقلیمی


رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران مهم ترین بحث در تغییرات اقلیمی و افزایش توان طبیعی شهر تهران را تقویت حمل و نقل عمومی برشمرد و تاکید کرد: - رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران مهم ترین بحث در تغییرات اقلیمی و افزایش توان طبیعی شهر تهران را تقویت حمل و نقل عمومی برشمرد و تاکید کرد: گفتمان مقابله با تغییرات اقلیمی را باید به میان مردم برد و آن را عمومی سازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره کلیماتون تهران گفت: امیدوارم طرح ها و ایده های نو و تازه ای که در جشنواره کلیماتون تهران مطرح شد، منجر به بهتر شدن وضعیت تهران شود.

ما روزهای آلوده ای را در دی ماه سپری کردیم و مهمترین پیوند تغییر اقلیم و شرایط محیط زیستی تهران را می توان در همین موضوع آلودگی هوا مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه توان تهویه طبیعی شهر تهران طی سال های اخیر کاهش یافته است، اظهارکرد: با حضور و افزایش منابع آلاینده و اتفاقاتی نظیر مازوت سوزی و استفاده از سوخت های ناپاک و کم کیفیت مشاهده می کنیم که طی سال های اخیر به ویژه امسال شرایط خاصی را در زمان آلودگی هوا داشتیم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در بررسی تغییرات اقلیمی در تهران عقب هستیم، تصریح کرد: البته ما شاهد انجام مطالعات کلانی درباره تغییر اقلیمی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرروت تقویت حمل و نقل عمومی برای مقابله با تغییرات اقلیمی

ضرروت تقویت حمل و نقل عمومی برای مقابله با تغییرات اقلیمی