مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-27سياسي

تشکیل هنرواره نماز شمالغرب کشور در اردبیل


مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از تشکیل هنرواره نماز شمالغرب کشور در استان اردبیل خبر داد و گفت: هدف اصلی این هنرواره به کارگیری ظرفیت هنرمندان جهت ترویج فرهنگ نماز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الله شکر عبدی که بعد از ظهر روز چهارشنبه در چهارمین اجلاس نماز استان اردبیل سخن می گفت به آثار و برکات نماز در زندگی بشر اشاره کرد و گفت: نماز راه و شیوه صحیح زندگی است و در صورتی که فرهنگ اقامه آن در جامعه نهادینه شود از آسیب های اجتماعی کاسته شده و نتایج آن در تربیت صحیح کودکان نمود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ستاد اجرایی اقامه نماز استان آموزش و نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه است افزود: در همین راستا برخی قوانین و نحوه اجرایی شدن اقامه نماز و گسترش فرهنگ اشاعه آن باید اصلاح شده و امکانات و بسترهای مناسب و لازم توسط دستگاه های فرهنگی استان نیز تأمین گردد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل اهداف اصلی برگزاری چهارمین اجلاس نماز در استان را آشنایی قشر نوجوانان با فرهنگ نماز عنوان کرد و گفت: جهت رونق مباحث دینی و فرهنگی و ترویج مسائل مذهبی باید همکاری های لازم با آموزش و پرورش صورت گیرد تا دانش آموزان با معرفت و شناخت کافی به فرایض دینی خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هنرواره نماز شمالغرب کشور در اردبیل

تشکیل هنرواره نماز شمالغرب کشور در اردبیل