مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-27سياسي

لغو مجوز و پلمب متخلفان گردشگری قشم تا پایان فروردین 1400


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: کلیه تاسیسات گردشگری مستقر در جزیره قشم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تا پایان فروردین لغو مجوز و پلمب خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل های ستاد ملی کرونا و رعایت موازین بهداشتی فعال خواهد بود.

وی افزود: کلیه تاسیسات گردشگری مستقر در جزیره قشم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و یا مازاد بر ظرفیت خود پذیرش داشته باشند تا پایان فروردین ماه لغو مجوز و با هماهنگی ستاد کرونا پلمب خواهند شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم تصریح کرد: انتظار است هموطنانی که قشم را به عنوان مقصد خود برگزیده اند با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا، به حقوق مردم جزیره قشم به عنوان میزبان احترام بگذارند.

شیخ زاده ادامه داد: تیم های بازرسی در حوزه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همانند همیشه و سخت تر از گذشته و به صورت منظم به نظارت از مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی مشغول اند و این دستور صادر شده است تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از پروتکل های تصویب شده در ستاد ملی کرونای کشور، بدون در نظر گرفتن حجم متقاضیان، مراکز متخلف پلمب و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز و پلمب متخلفان گردشگری قشم تا پایان فروردین 1400

لغو مجوز و پلمب متخلفان گردشگری قشم تا پایان فروردین 1400