وقتی مدیران شهری در «خروج» و «ورود» را اشتباه می گیرند؛ آرزویشان چیست؟!نکته جالب توجه در خصوص کمپین آرزوها، مشابهت آن با کمپین های اینستاگرامی است که هدف از آن ها دریافت فالوئر و مشهور کردن افراد است با این تفاوت که در آن کمپین ها جوایزی مانند گوشی تلفن همراه و پول های میلیونی به شرکت کنندگان وعده داده می شود و در کمپین شورای شهر تهران، - شورای شهر تهران در آستانه پایان ماموریت چهارساله اش، طرحی ابهام آور و سوال برانگیز را در دستور کار قرار داده که تا به اینجا هزینه تبلیغات وسیعی روی دست شهروندان گذاشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کمتر از 5 ماه دیگر انتخابات ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا در کشورمان همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به انجام خواهد رسید و عمر چهار ساله شورا های فعلی پایان خواهد یافت. نکته ای کلیدی که موجب شکل گیری تکاپو های انتخاباتی در بسیاری از شهر ها از جمله تهران شده و از دل آن، اتفاقات و اقدامات عجیب و غریبی سربرآورده است. از جمله این اقدامات، آغاز به کار پروژه ای در زیرمجموعه شورای شهر تهران است که شعارش تهران؛ شهر آرزوها است. کمپینی مجازی که شهروندان و علاقمندان می توانند با پیوستن به آن، آرزو های خود را به ثبت برسانند و مدیران شهری وعده داده اند که از میان آرزو های ثبت شده، برترین آن ها توسط مدیریت شهری در دستور کار قرار می گیرد تا محقق شود! نکته جالب ت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |