مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 15:202021-01-27سياسي

وقتی مدیران شهری در «خروج» و «ورود» را اشتباه می گیرند؛ آرزویشان چیست؟!


نکته جالب توجه در خصوص کمپین آرزوها، مشابهت آن با کمپین های اینستاگرامی است که هدف از آن ها دریافت فالوئر و مشهور کردن افراد است با این تفاوت که در آن کمپین ها جوایزی مانند گوشی تلفن همراه و پول های میلیونی به شرکت کنندگان وعده داده می شود و در کمپین شورای شهر تهران، - شورای شهر تهران در آستانه پایان ماموریت چهارساله اش، طرحی ابهام آور و سوال برانگیز را در دستور کار قرار داده که تا به اینجا هزینه تبلیغات وسیعی روی دست شهروندان گذاشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کمتر از 5 ماه دیگر انتخابات ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا در کشورمان همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به انجام خواهد رسید و عمر چهار ساله شورا های فعلی پایان خواهد یافت.

نکته ای کلیدی که موجب شکل گیری تکاپو های انتخاباتی در بسیاری از شهر ها از جمله تهران شده و از دل آن، اتفاقات و اقدامات عجیب و غریبی سربرآورده است.

از جمله این اقدامات، آغاز به کار پروژه ای در زیرمجموعه شورای شهر تهران است که شعارش تهران؛ شهر آرزوها است.

کمپینی مجازی که شهروندان و علاقمندان می توانند با پیوستن به آن، آرزو های خود را به ثبت برسانند و مدیران شهری وعده داده اند که از میان آرزو های ثبت شده، برترین آن ها توسط مدیریت شهری در دستور کار قرار می گیرد تا محقق شود! نکته جالب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مدیران شهری در «خروج» و «ورود» را اشتباه می گیرند؛ آرزویشان چیست؟!

وقتی مدیران شهری در «خروج» و «ورود» را اشتباه می گیرند؛ آرزویشان چیست؟!