مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-27سياسي

2500 برنامه همزمان با دهه فجر در استان گیلان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از پیش بینی دو هزار و 500 برنامه برای ایام دهه فجر، گفت: راهپیمایی 22 بهمن به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکلیه برنامه های دهه فجر امسال سلامت محور، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و در سه بخش تبلیغی، تبیینی و میدانی برگزار خواهد شد.

اشجری با بیان اینکه استان گیلان با برگزاری 42 ویژه برنامه در یوم الله 12 بهمن به استقبال دهه فجر امسال می رویم، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن با سخنرانی عضو حقوقدان شورای نگهبان در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

توزیع هشت هزار بسته معیشتی به نیت 8 هزار شهید گیلان وی رژه خودرویی و موتوری، مراسم زنگ انقلاب در مدارس منتخب به شکل نمادین و شبکه شاد، به صدا در آمدن ناقوس کلیساها، بوق قطارها و کشتی ها، رژه شناورها و قایقرانان، رژه روستاییان با ماشین آلات کشاورزی، رژه سوارکاران عشایر و مانور رسانه ای انتشار همزمان اخبار اولین روز دهه فجر در رسانه های استان از دیگر برنامه های 12 بهمن استان است.

حجت الاسلام اشجری از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان با محوریت شهید سیدیونس رودباری و مراسم تجلیل از پیش گامان انقلاب اسلامی با دعوت از سخنران ملی به شکل نمادین و پخش زنده از سیمای مرکز گیلان در دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 برنامه همزمان با دهه فجر در استان گیلان برگزار می شود

2500 برنامه همزمان با دهه فجر در استان گیلان برگزار می شود