مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:002021-01-27اقتصادي

افزایش رعایت شیونامه های بهداشتی در مساجد قم


فرمانده عملیات طرح شهید سلیمانی با اشاره به افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح مساجد استان قم گفت: همکاری و فعالیت شایسته پایگاه های بسیج در این زمینه شایسته تقدیر و تشکر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیر جعفری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تداوم اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در استان قم گفت: در دو ماه اخیر بیش از هزار مورد بسته معیشتی با ارزش تقریبی حدود 300 میلیون تومان و حدود یک هزار و 200 بسته بهداشتی کرونایی به خانواده های بیماران کرونایی اهدا شده است.

وی با اشاره به ارائه غذای گرم و غربالگری حضوری یا تلفنی در طرح شهید سلیمانی در استان قم گفت: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، بخش دیگری از فعالیت طرح شهید سلیمانی به شناسایی خانواده های نیازمند برای توزیع کمک نقدی و یا تهیه وام برای آنان اختصاص دارد و در دو ماه اخیر 66 میلیون تومان کمک نقدی و 60 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

فرمانده عملیات طرح شهید سلیمانی در قم با اشاره به تأمین و تهیه وسایل خانه مانند بخاری و یا خرید برخی اقلام مورد نیاز و دارو برای خانواده های بیماران کرونایی و یا خانواده نیازمندان در طرح شهید سلیمانی در استان قم بیان کرد: در دی ماه سال 99 دو هزار و 900 بسته معیشتی به ارزش 850 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رعایت شیونامه های بهداشتی در مساجد قم

افزایش رعایت شیونامه های بهداشتی در مساجد قم