مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-27سياسي

خرابی دستگاه های آزمایشگاه مرکزی گناوه صحت ندارد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدانه دستگاه های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه صحت ندارد و همه دستگاه های موجود فعال هستند.

- عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدانه دستگاه های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه و ناتوانی در تعمیر آن، خبر مذکور اصولاً بی اساس است و پیگیری حقوقی این شایعه در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: در حال حاضر هیچ دستگاهی از دستگاه های موجود آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه خراب نیست و همه دستگاه های این آزمایشگاه فعال هستند.

وی تصریح کرد: در طول دوره مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان مورد یا مواردی از قبیل موضوع خبر منتشر شده، رخ نداده است که نیاز به بررسی و پیگیری داشته باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: تمام آزمایش های قابل پیش بینی در شرح وظایف آزمایشگاه مرکزی شهرستان، در حال حاضر به نحو مطلوب در این آزمایشگاه انجام می شوند.

وی بیان کرد: از تمام اصحاب رسانه خواهشمندیم در شرایط کنونی که کارکنان بهداشت و درمان در شرایط خاص پاندمی کووید -19 در تلاش هستند بیش از پیش درک کنند و بدانند که حال کارکنان حوزه سلامت خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی دستگاه های آزمایشگاه مرکزی گناوه صحت ندارد

خرابی دستگاه های آزمایشگاه مرکزی گناوه صحت ندارد