مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:102021-01-27سياسي

سردار سلیمانی؛ قهرمان ملی/ تدارک گسترده رسانه ملی برای 22 بهمن


رییس رسانه ملی از شهید سپهبد سلیمانی به عنوان قهرمانی ملی یاد کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب تصریح کرده اند، این سردار بزرگ یک قهرمان ملی است و باید ایشان را با این صفت به جوانان و مردم معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی عسکری در دیدار با فرمانده کل و جمعی از فرماندهان ، در کنار اقدامات نیروهای خدوم بهداشت و درمان، اقدام مؤثری برای حفظ سلامت مردم بود، به طوری که اگر این مجاهدت ها نبود بر اساس تخمین ها امکان داشت در موج سوم کرونا به تلفات بیش از 1000 نفر در روز هم برسیم.

وی با تأکید بر عزم رسانه ملی برای نمایش خدمت رسانی در داخل و اقتدار سپاه در خارج از کشور، تصریح کرد: رسانه ملی آمادگی کاملی برای نمایش این پهلوانی و قهرمانی ها دارد و آن را وظیفه انقلابی خود می داند.

رییس رسانه ملی همچنین از تدارک گسترده رسانه ملی برای برگزاری باشکوه سالگرد انقلاب در 22 بهمن خبر داد و گفت: بااینکه مردم امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی های گسترده را ندارند، اما باکارهای بزرگی که تدارک دیده شده است، ان شاءالله 22 بهمن خوب و به یادماندنی در پیش خواهد بود.

در این نشست، سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سلیمانی، فرمانده بسیج مستضعفین، سردار شریف، معاون روابط عمومی سپاه و علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی؛ قهرمان ملی/ تدارک گسترده رسانه ملی برای 22 بهمن

سردار سلیمانی؛ قهرمان ملی/ تدارک گسترده رسانه ملی برای 22 بهمن