مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 22:502021-01-27حوادث

از دستگیری عامل تیراندازی دوراهک تا احتکار 154 تن گچ و سیمان در بوشهر


جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی شهر دوراهک، گفت: پلیس اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت را نخواهد داد و در تامین امنیت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد.

- ایسنا/بوشهر جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی شهر دوراهک، گفت: پلیس اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت را نخواهد داد و در تامین امنیت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد.

سرهنگ حیدر سوسنی در خصوص اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در شهر دوراهک اظهار کرد: پس از وقوع تیراندازی، تحقیقات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری آغاز شد.

وی ادامه داد: سریعا تیم های اطلاعاتی پلیس شهرستان دیر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان جم، اقدامات خود را آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن محل اختفای متهم را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه عامل تیراندازی در یکی از باغات شهرستان جم مخفی شده بود، گفت: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران انتظامی شهرستان دیّر و جم، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح و یک عدد قمه کشف کردند.

سرهنگ سوسنی ادامه داد: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن این آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری عامل تیراندازی دوراهک تا احتکار 154 تن گچ و سیمان در بوشهر

از دستگیری عامل تیراندازی دوراهک تا احتکار 154 تن گچ و سیمان در بوشهر