مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-28فرهنگي

زندگی شهید خلیل شیرازی تئاتر شد/ نمایشی با بازی یگان ویژه ناجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین عالم بخش مدیر پردیس تئاتر تهران درباره شکل گیری نمایش خلیل که از امروز 8 بهمن ماه در این پردیس به صحنه می رود، - مدیر پردیس تئاتر تهران از اجرای نمایش خلیل که به رشادت های شهید خلیل شیرازی می پردازد در این پردیس خبر داد و یادآور شد تمام بازیگران این اثر نمایشی از افراد یگان ویژه نیروی انتظامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین عالم بخش مدیر پردیس تئاتر تهران درباره شکل گیری نمایش خلیل که از امروز 8 بهمن ماه در این پردیس به صحنه می رود، عنوان کرد: در طول یکی دو سال اخیر پردیس تئاتر تهران با زحمات همکاران من اتفاقات خوبی را تجربه کرده است.

ما از نوروز امسال برنامه های زیادی را برای سال 99 در پردیس تئاتر تهران مد نظر داشتیم که متأسفانه پاندمی کرونا مانع از به ثمر نشستن این برنامه ها شد و پردیس تئاتر تهران از همان شروع پروازش مجبور به ایست اضطراری شد.

وی ادامه داد: اما با این وجود از ابتدای سال، پردیس تئاتر تهران تعطیل نشد و ما برنامه های مختلفی را تدارک دیدیم؛ از راه اندازی اولین قرارگاه جهادی تئاتر کشور در پردیس تئاتر تهران که در آن هنرمندان به صورت جهادی در شهرها و روستاهای مختلف تئاتر اجرا می کردند تا راه اندازی رادیو دراما که به تولید نمایش های رادیویی کوتاه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهید خلیل شیرازی تئاتر شد/ نمایشی با بازی یگان ویژه ناجا

زندگی شهید خلیل شیرازی تئاتر شد/ نمایشی با بازی یگان ویژه ناجا