مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-28سياسي

تهیه نقشه زمین شناسی یک بیست وپنج‎ هزارم مناطقی از رشت در دستور کار محققان


اولین نقشه زمین شناسی با مقیاس یک بیست وپنج‎هزارم به همت اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی کاسپین باختری (گیلان) تهیه و جهت تایید نهایی به شورای ارزیابی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور ارسال شد.

- اولین نقشه زمین شناسی با مقیاس یک بیست وپنج‎هزارم به همت اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی کاسپین باختری (گیلان) تهیه و جهت تایید نهایی به شورای ارزیابی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس فرشید رمضانی، مسئول تهیه این نقشه در این باره گفت: گستره نقشه زمین شناسی یک بیست وپنج‎ هزارم منطقه موسی کلایه (پیرکوه) در جنوب خاورشهر رشت با وسعت حدود 155 کیلومتر مربع درگستره نقشه های توپوگرافی یک دویست وپنجاه هزارم قزوین-رشت و یکصدهزارم جواهرده قرار می گیرد.

وی انتخاب این مناطق برای نقشه برداری در مقیاس یک بیست وپنج‎ هزارم را بر اساس معیارهای پتانسیل اکتشافی، شاخص های توسعه شهری و ویژگی های مشخص تحقیقاتی زمین شناسی دانست و ادامه داد: لایه زمین شناسی از بین 6 لایه ای که برای پروژه تهیه نقشه زمین شناسی با مقیاس مورد نظر انتخاب شده اند، دارای بیشترین میزان پیشرفت است.

رمضانی، با بیان اینکه فرایند عملیات صحرایی تهیه نقشه موسی کلایه در سال های 1396 تا 1398 به صورت منقطع انجام شد، اما مطالعات دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه زمین شناسی یک بیست وپنج‎ هزارم مناطقی از رشت در دستور کار محققان

تهیه نقشه زمین شناسی یک بیست وپنج‎ هزارم مناطقی از رشت در دستور کار محققان