مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-28فرهنگي

پشت صحنه فیلم هالک شگفت انگیز


فیلم سینمایی «هالک شگفت انگیز / The Incredible Hulk» به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی زک پن دومین فیلم دنیای سینمایی مارول است که توسط مارول استودیوز تولید و یونیورسال پیکچرز در سال 2008 توزیع شد.

- فیلم سینمایی هالک شگفت انگیز / The Incredible Hulk به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی زک پن دومین فیلم دنیای سینمایی مارول است که توسط مارول استودیوز تولید و یونیورسال پیکچرز در سال 2008 توزیع شد.

دکتر بروس بنر که تحت تأثیر پرتو گاما در پروژه ای برای تولید ابرانسان به هالک تبدیل شد، حدود پنج سال تحت تعقیب است و در پنج ماه اخیر توانسته خود را کنترل کند.

بروس برای درمان خود با دانشمندی به اسم مستعار دکتر آبی در ارتباط است تا اینکه در اثر یه اشتباه شناسایی می شود و ژنرال تاندربولت راس هم هنگامی که از محل او اطلاع پیدا می کند یک تیم از بهترین جنگجویان خود را به برزیل می فرستد.

آن ها بنر را تعقیب می کنند و در یک کارخانه او را گیر می اندازند ولی بروس خشمگین شده و به هالک تبدیل می شود و بسیاری از آن سربازان را می کشد و فرار می کند.

امیل بولانسکی که یکی از سربازانی است که زنده مانده از ژنرال می خواهد تا موضوع را شرح دهد و وقتی از ماده گاما اطلاع پیدا می کند از ژنرال می خواهد تا آن ماده را به او تزریق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت صحنه فیلم هالک شگفت انگیز

پشت صحنه فیلم هالک شگفت انگیز