مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-28اقتصادي

رشد 12 درصدی تعیین مالیات به روش مقطوع در زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از رشد 12 درصدی استقبال مودیان استان از تعیین مالیات به روش مقطوع برای عملکرد سال گذشته نسبت به سال 97 خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از رشد 12 درصدی استقبال مودیان استان از تعیین مالیات به روش مقطوع برای عملکرد سال گذشته نسبت به سال 97 خبر داد.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم و تعیین مالیات مقطوع، اظهار کرد: در پایان مردادماه امسال که آخرین مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقیقی بود، تعداد 20 هزار و 249 فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم (تعیین مالیات به روش مقطوع) از سوی مودیان مالیاتی (مشاغل اشخاص حقیقی) استان زنجان تکمیل و ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به قانون مالیات های مستقیم مصوب تیرماه 1394، برای کوتاه کردن مسیر رسیدگی و قطعیت پرونده های مالیاتی، ظرفیت های مختلفی به وجود آمده که مهم ترین آن، تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر مودیان گروه سوم، مشاغل گروه دوم و همه مشاغل مشارکتی که طی سال 98 شرکای آنان تغییر نکرده بود، می توانستند از تسهیلات مقرر در دستورالعمل تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم استفاده کند، ادامه داد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای مودیان در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی تعیین مالیات به روش مقطوع در زنجان

رشد 12 درصدی تعیین مالیات به روش مقطوع در زنجان