مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-28ورزشي

برخی به دنبال ضربه زدن به تیم ما هستند


دروازه بان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: نمی دانم چرا برخی سایت ها به دنبال ایجاد حاشیه و ضربه زدن به تیم ما هستند.

- ایسنا/اصفهان دروازه بان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: نمی دانم چرا برخی سایت ها به دنبال ایجاد حاشیه و ضربه زدن به تیم ما هستند.

محمدنویدبخش در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در بازی مقابل راگا فکر نمی کنم مستحق باخت بودیم، اما فوتبال روی بی رحمانه خود را به ما نشان داد و متاسفانه باختیم.

بعد از آن استراحت کوتاهی داشتیم و دوباره تمرینات را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: برخی دوست دارند برای تیم ما حاشیه درست کنند در حالی که تیم ما یکی از بی حاشیه ترین تیم ها است و می بینید در بازیهایی که داریم حاشیه و درگیری نیست.

برخی سایت ها رابطه خوبی با ما ندارند و خبرهای نادرستی از تیم ما منتشر می کنند و به دنبال ضربه زدن به تیم ما هستند، اما تیم بدون هیچ مشکلی در حال تمرین است و به آینده امیدواریم.

دروازه بان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر درباره بازی آینده تیمش در مقابل مس سونگون، اظهارکرد: تیم مس یکی از بزرگترین تیم های ایران و آسیا است و در رتبه بندی جدید در جایگاه هشتم جهان است و از همان طور که از اسم و رسم این تیم مشخص است، بازی راحتی نداریم و سخت است، اما با تلاش و همدلی و تمریناتی که انجام می دهیم تنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال ضربه زدن به تیم ما هستند

برخی به دنبال ضربه زدن به تیم ما هستند