مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-28سياسي

برگزاری دوره های آموزش گردشگری و صنایع دستی در بانه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه از گسترش همکاری های با کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه از گسترش همکاری های با کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد.

سعداله رحیمی خواه در دیدار با رییس و کارشناسان حوزه آموزش و اشتغال کمیته امداد امام خمینی، اظهار کرد: راه های همکاری مشترک در زمینه گسترش فعالیت های آموزشی در رشته های صنایع دستی و رشد و توسعه بوم گردی روستایی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی به پتانسیل های موجود در زمینه صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی هدفمند، ایجاد بستر آموزشی مناسب و توسعه تولید پایدار می توان در راستای تحقق رونق تولید که شعار امسال است تلاش کرد.

رحیمی خواه عنوان کرد: اهمیت شهرستان بانه با توجه به مقصد گردشگری بودن و وجود پتانسیل ها و جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تجاری همواره برای گردشگران داخلی و خارجی دارای اولویت بوده است و از این فرصت باید بیشترین استفاده را کرد.

جلال فرقانی رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بانه گفت: با آموزش مهارت های اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، می توان شاهد تولید و رونق اشتغال پایدار برای افراد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزش گردشگری و صنایع دستی در بانه

برگزاری دوره های آموزش گردشگری و صنایع دستی در بانه