مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-28حوادث

دستگیری اعضای یک باند با 140 فقره سرقت در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس استان خبر داد و گفت: اعضای این باند به 140 فقره سرقت در استان اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در ماه های اخیر گزارش های متعددی از سرقت از اماکن مختلف به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیمی تخصصی از مأموران پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه آغاز کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ هایی از اعضای باند حرفه ای سرقت به دست آمد و مراقبت های نامحسوس پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس و در عملیاتی غافلگیرانه هر 3 نفر اعضای این باند طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و بسیاری از اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.

مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: تاکنون اعضای این باند به 40 فقره سرقت مغازه، 60 فقره سرقت داخل خودرو، 21 فقره سرقت خانه باغ و 19 فقره سرقت از اماکن مذهبی در شهرستان های مختلف استان اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: شناسایی مال باختگان و تحویل اموال سرقت شده به آنان با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای یک باند با 140 فقره سرقت در استان مرکزی

دستگیری اعضای یک باند با 140 فقره سرقت در استان مرکزی