مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-28سياسي

لغو نماز جمعه در 5 شهر نارنجی گیلان


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، از لغو نماز جمعه فردا در شهرهای لاهیجان، رودسر، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد خبر داد و تصریح کرد: این پنج شهر دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، از لغو نماز جمعه فردا در شهرهای لاهیجان، رودسر، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد خبر داد و تصریح کرد: این پنج شهر دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت اقامه نماز جمعه در شهرهای استان گیلان، اظهار کرد: در راستای همکاری و همراهی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تصمیم کمیته استانی، نماز جمعه فردا، 10 بهمن ماه در برخی از شهرهای گیلان برگزار نمی شود.

وی از لغو نماز جمعه فردا در شهرهای لاهیجان، رودسر، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد خبر داد و تصریح کرد: این پنج شهر دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه نماز جمعه در سایر شهرهای استان اقامه خواهد شد، تاکید کرد: نماز جمعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عادلی، با اشاره به به برگزاری نماز جمعه در 35 شهر گیلان در شرایط غیر کرونایی، اضافه کرد: نماز جمعه رشت به امامت آیت الله رسول فلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو نماز جمعه در 5 شهر نارنجی گیلان

لغو نماز جمعه در 5 شهر نارنجی گیلان