مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-28سياسي

اجرای 40 هزار ویژه برنامه در دهه فجر استان فارس/راهپیمایی خودرویی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 99 بیش از 40 هزار برنامه در فارس اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی دارای 12 عنوان برنامه است که توسط 25 کارگروه برگزاری این مراسم در استان اجرایی می شود.

وی ادامه داد: برنامه ها از اولین روز دهه فجر مصادف با 12 بهمن ماه آغاز خواهد شد و نخستین برنامه که به صورت نمادین برگزار خواهد شد سالروز ورود امام خمینی به کشور است که در این برنامه شاهد راهپیمایی موتور از مبدا فرودگاه شهید دستغیب و به مقصد گلزار شهدا خواهد بود.

او افزود: از جمله ویژگی های برنامه های دهه فجر مردمی بودن با رویکرد ایجاد امید و نشاط در جامعه است که باعث خواهد شد شادی و نشاط به جامعه تزریق شود.

رضایی در خصوص شعار محوری دهه فجر نیز تاکید کرد: شعاری که برای دهه فجر انقلاب در نظر گرفته شده است شعار محوری انقلاب اسلامی بالنده، مقتدر و چون کوه استوار است و در این راستا نیز 40 هزار برنامه برای گرامیداشت این ایام در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

او افزود: توجه به عدالت طلبی، احیای اسلام ناب، امید و خودباوری، اجرای سبک اسلامی ایرانی، ایثار و وجودت، توجه به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 هزار ویژه برنامه در دهه فجر استان فارس/راهپیمایی خودرویی

اجرای 40 هزار ویژه برنامه در دهه فجر استان فارس/راهپیمایی خودرویی