مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-28حوادث

کارگر بیجاری با افتادن در کوره آتش جان خود را از دست داد


دقایقی قبل کارگر بهره بردار کارخانه سیمان کردستان در حین نظافت گرید کولر کوره کارخانه به داخل آتش افتاد و در دم جان داد.

- محمد خراطی رییس کارخانه سیمان کردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علی رضا حق مرادی کارگر فقید از پرسنل بهره بردار این کارخانه بوده که به همراه پنج نفر دیگر از پرسنل مشغول نظافت در کارخانه بوده اند.

وی افزود: همکار متوفی پس از اتمام کار نظافت به دلیل نامشخص به بخشی که ممنوعه است مراجعه کرده و این حادثه تلخ روی داده است.

خراطی اعلام کرد: این کارگر بیش از 10 سال در کارخانه سیمان کردستان سابقه فعالت دارد و با تمام روال کار آشنا بوده و هر دو ماه یک بار عملیات نظافت را به همراه دیگر همکارانش انجام می داده است.

وی افزود: نظافت گرید کولرها از بدو ساخت کارخانه به همین روال صورت می پذیرد و در طول 25 سال که از عمر کارخانه می گذرد این اولین اتفاق به این شکل است که متأسفانه روی داده است.

رییس کارخانه سیمان کردستان اظهار کرد: در بررسی های اولیه به نظر می رسد که این فرد بر اثر استنشاق گازهای بسیار گرم در این محل ممنوعه بیهوش و به داخل کوره افتاده است که موضوع تحت بررسی کارشناسی قرار گرفته است.

خراطی تصریح کرد: پرسنل واحد ایمنی کارخانه پس از وقوع حادثه به سرعت به محل اعزام شده و جسد وی را از محل به بیرون انتقال داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر بیجاری با افتادن در کوره آتش جان خود را از دست داد

کارگر بیجاری با افتادن در کوره آتش جان خود را از دست داد