مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-28بين الملل

تشکر رییس شورای عالی سیاسی یمن برای حضور جهانی در تظاهرات ضد آمریکایی


رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تقدیر و تشکر از تمامی آزادگان جهان و مردم یمن، تاکید کرد هرگونه تلاشی برای برقراری صلح باید ضامن ورود کشتی های حامل فرآورده های نفتی و مواد غذایی به یمن باشد.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تقدیر و تشکر از تمامی آزادگان جهان و مردم یمن، تاکید کرد هرگونه تلاشی برای برقراری صلح باید ضامن ورود کشتی های حامل فرآورده های نفتی و مواد غذایی به یمن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن اظهار کرد: اتفاقات روز گذشته یمن و جهان نشان دهنده وجدان جهان آزاد و اراده قوی مردم مقاوم یمن در برابر دشمن و محاصره آمریکا و عربستان است.

المشاط در ادامه با تشکر از تمامی آزادگان جهان و مردم یمن بابت تظاهرات میلیونی تحت این شعار که محاصره و جنگ آمریکا جنایات تروریستی است ، تاکید کرد: مردم یمن هرگز موضعگیری های صادقانه و شجاعانه در حمایت از خود در میان سکوت جامعه جهانی را فراموش نخواهد کرد.

بیش از 9 کشور به مناسبت روز جهانی حمایت از یمن در تظاهرات هایی در حمایت از یمنی ها که با خطرات بیماری، گرسنگی و مرگ مواجه هستند، شرکت کردند.

همچنین فعالان توییتر هشتگ جنگ علیه یمن را متوقف کنید به راه انداختند و حدود 300 سازمان داخلی و حقوقی در این تظاهرات مجازی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر رییس شورای عالی سیاسی یمن برای حضور جهانی در تظاهرات ضد آمریکایی

تشکر رییس شورای عالی سیاسی یمن برای حضور جهانی در تظاهرات ضد آمریکایی