مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-28سياسي

مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه تا پایان سال افتتاح می شود


مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب شماره 3 ارومیه گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اواخر اسفند افتتاح می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب شماره 3 ارومیه گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اواخر اسفند افتتاح می شود.

ملکی صبح امروز 9 بهمن در حاشیه بازدید خبرنگاران از تصفیه خانه فاضلاب ارومیه افزود: سامانه فاضلاب ارومیه 1600 کیلومتر شبکه فرعی و اصلی دارد و از 4مدول تشکیل شده که مدول سوم آن اواخر اسفند سال جاری افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه 2مدول اول برای تصفیه 80هزار مترمکعب فاضلاب در حال بهره برداری هستند، خاطر نشان کرد: مدول سوم تصفیه خانه با 60هکتار مساحت با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال گذراندن کارهای پایانی است که با اتمام آن 400هزار نفر جمعیت را پوشش خواهد داد.

ملکی یاد آور شد: برای این تصفیه خانه فاضلاب 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون 40میلیارد تومان هزینه شده و 60 میلیارد تومان نیز نیاز است.

مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اظهارکرد: با بهره برداری مدول اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه سالانه 40میلیون مترمکعب پساب به دریاچه ارومیه رهاسازی می شود و اگر بودجه مورد نیاز تامین شود و کل پروژه به اتمام برسد سالانه این رهاسازی به 51میلیون متر مکعب خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه تا پایان سال افتتاح می شود

مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه تا پایان سال افتتاح می شود