مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-28فرهنگي

معرفی آثار بخش سنتی جشنواره عروسکی و برگزاری یک کارگاه


اعلام اسامی «نمایش های عروسکی سنتی» راه یافته به جشنواره هجدهم نمایش عروسکی و انتشار جزییاتی درباره هفتمین کارگاه آموزشی این دوره از جشنواره، - اعلام اسامی نمایش های عروسکی سنتی راه یافته به جشنواره هجدهم نمایش عروسکی و انتشار جزییاتی درباره هفتمین کارگاه آموزشی این دوره از جشنواره، از جمله خبرهای هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی است.

اعلام اسامی نمایش های عروسکی سنتی راه یافته به جشنواره هجدهم نمایش عروسکی نام هفت نمایش عروسکی سنتی راه یافته به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، هیات انتخاب بخش نمایش های عروسکی سنتی این رویداد متشکل از؛ داود فتحعلی بیگی، پوپک عظیم پور و شهرزاد مبرهن اسامی هفت اثر راه یافته به مرحله نهایی را از میان 14 طرح و ایده پذیرفته شده در مرحله نخست اعلام کرد.

اسامی این نمایش ها به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است: 1- آخرین جشن پاییز به نویسندگی و کارگردانی علی جباری از تهران (جَنبی) 2- بارگاه سلیم خان به نویسندگی رسول شیخ احمدخمسه و کارگردانی زهرا امینی از تهران (جَنبی) 3- بارگاه سلیم خان به کارگردانی صفرعلی محمدزاده سقا از تهران 4- سلامان و مبارک به نویسندگی و کارگردانی محمود دهقان هراتی از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار بخش سنتی جشنواره عروسکی و برگزاری یک کارگاه

معرفی آثار بخش سنتی جشنواره عروسکی و برگزاری یک کارگاه