موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-28سياسي

به نسل آینده خفت و خواری های قبل از انقلاب را بگویید


امام جمعه کرمانشاه از همه مسئولان و مردم خواست تا خفت و خواری هایی که ملت ایران قبل از انقلاب تجربه کرده اند را بازگو کنند و به جوانان بگویند که ایرانِ قبل از انقلاب چه بود و امروز به کجا رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه از همه مسئولان و مردم خواست تا خفت و خواری هایی که ملت ایران قبل از انقلاب تجربه کرده اند را بازگو کنند و به جوانان بگویند که ایرانِ قبل از انقلاب چه بود و امروز به کجا رسیده است.

آیت الله مصطفی علما در جلسه امروز (9 بهمن) شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به گذشت حدود 42 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گفت: بالاترین امتیاز انقلاب ایران، اسلامی بودن آن است و همین اسلامی بودن موجب می شود که ما هر کاری کرده و هر تصمیمی که بگیریم مربوط به اسلام و امت اسلامی باشد.

وی افزود: اعتقاد امام راحل از همان لحظه اول انقلاب بر اسلامی بودن انقلاب بوده و این تاکید بر اسلام در وصیت نامه ایشان هم نمود دارد، فلذا هر خدمت و هر جانفشانی که برای انقلاب صورت گیرد برای اسلام است.

آیت الله علما تاکید کرد: امروز اگر این انقلاب قدرتی دارد مرهون اسلام است و اگر ضعف و مشکلی هست به کار ما مربوط می شود و این اسلام است که انقلاب ما را در منطقه و جهان قدرتمند کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نسل آینده خفت و خواری های قبل از انقلاب را بگویید

به نسل آینده خفت و خواری های قبل از انقلاب را بگویید