موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-28سياسي

امروزه بیش از هر چیزی به انسجام نیاز داریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر بیان دستاوردهای و خدمات نظام و دولت گفت: از تمام دغدغه مندان، مدیران و نمایندگان استان توقع می رود در بیان مطالبات و مسائل رویه انصاف و اعتدال در پیش بگیرند و طوری حرف نزنند که انگار هیچ کاری .

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر بیان دستاوردهای و خدمات نظام و دولت گفت: از تمام دغدغه مندان، مدیران و نمایندگان استان توقع می رود در بیان مطالبات و مسائل رویه انصاف و اعتدال در پیش بگیرند و طوری حرف نزنند که انگار هیچ کاری در استان و منطقه آنها انجام نشده است.

حسین خوش اقبال در جلسه امروز (9 بهمن) شورای اداری استان کرمانشاه با تبریک ایام دهه فجر و لزوم گرامیداشت این ایام گفت: تمام مدیران باید برای برگزاری یک سالگرد شکوهمند همکاری کرده و برای گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی چیزی کم نگذارند.

وی افزود: مدیران باید از این ایام برای تقویت همدلی و انسجام در جامعه استفاده کنند، چیزی که امروز در شرایط تحریم کشور بیش از هرچیزی به آن نیاز دارد.

خوش اقبال تاکید کرد: برنامه های این ایام باید بگونه ای تدوین شود که برآیند آن حفظ وحدت و تامین کننده منافع استان باشد و باید از این فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب و نظام و دولت بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه بیش از هر چیزی به انسجام نیاز داریم

امروزه بیش از هر چیزی به انسجام نیاز داریم