مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-28اجتماعي

رشد 20 درصدی استفاده از شبکه شاد در استان


مدیر کل اموزش و پرورش فارس با اشاره به رشد 20 درصدی استفاده از شبکه شاد گفت: انتظار می رود ادارات مناطق، بازدید و سرکشی از مدارس را با همان فرم های تهیه شده توسط وزارت ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی امروز در هشتمین نشست بر خط و ویژه با روسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم دانش آموزانی که فاقد گوشی، تبلت، تلویزیون و سایر وسایل ارتباطی بودند را احصا و شناسایی کنیم و با تدابیر و برنامه ریزی های لازم در خصوص آموزش انها گام برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در بسیاری از مناطق بین تعداد دانش آموزانی که در سامانه شاد احراز هویت شده اند و تعداد دانش آموزانی که از این سامانه استفاده می کنند تفاوت چشمگیری وجود دارد که لازم است روسای ادارات و اعضای شورای معاونین مناطق نسبت به کاهش این فاصله اقدام جدی داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه در امر آموزش مجاز به استفاده از پیام رسان های خارجی نیستیم گفت: شاد دارای مشکلاتی بود که بسیاری از آنها برطرف شده و مشکلات موجود نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: تقریبا در تمامی مناطق ما روسا اشراف کامل به وضعیت و نوع اموزش یک به یک دانش آموزان دارند و باتوجه به اینکه مصوبات شورای مدرسه با امضای نماینده انجمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی استفاده از شبکه شاد در استان

رشد 20 درصدی استفاده از شبکه شاد در استان