مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-28سياسي

آیا اظهارنظر شهردار اراک در مورد 2 تن از اعضای شورا برکناری او را رقم زد


اظهارنظر شهردار اراک در مورد 2 تن از اعضای لیست امید بهانه ای برای استیضاح و در نهایت برکناری وی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدکریم شفیعی شهردار اراک با رای اعضای شورای اسلامی شهر برکنار و سعید بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری تعیین شد.

هشتم دی ماه جاری بود که شهردار اراک در پاسخ به سوال گزارشگر یک مصاحبه ویدیویی مبنی بر نظرش پیرامون فرزانه رحمتی و طوفان محمدی از اعضای شورای شهر اراک  گفته بود: اگر مردم در انتخاب اعضای شورای شهر دقت کنند، شهرها کمتر آسیب می بینند ، به نظر می رسد این اظهار نظر بهانه ای شد که اعضای لیست امید به بهانه استیضاح شهردار را برکنار کنند، این در حالی است که تیرماه امسال اعضای شورا استیضاح شهردار اراک را رقم زدند، اما در ادامه رای به ماندگاری شفیعی دادند که حرف و حدیث های بسیاری به همراه داشت.

در تیرماه امسال و در شرایطی که تنها 16 ماه از مدیریت شفیعی بر امور شهری اراک می گذشت،  اعضای شورای پنجم شهر خواهان استیضاح وی شدند، اما در جلسه صحن علنی و در میان بهت و حیرت مردم و رسانه ها تعدادی از اعضا امضای خود را پس گرفتند.

در آن جلسه که مسائل پشت پرده آن حرف و حدیث های بسیاری به همراه داشت، ایرج رضایی، طوفان محمدی، فرزانه رحمتی و پیمان رشیدی که برای استیضاح شهردار رای داده بودند امضای خود را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اظهارنظر شهردار اراک در مورد 2 تن از اعضای شورا برکناری او را رقم زد

آیا اظهارنظر شهردار اراک در مورد 2 تن از اعضای شورا برکناری او را رقم زد