مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 18:452021-01-28بين الملل

توضیح دفتر ریاست جمهوری تونس درباره سوء قصد به جان «قیس سعید«


دفتر ریاست جمهوری تونس درباره خبرهای مربوط به سوء قصد به جان رییس جمهور این کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر ریاست جمهوری تونس شامگاه پنجشنبه در بیانیه ای از جزییات مربوط به پاکت مشکوکی خبر داد که روز دوشنبه گذشته به کاخ ریاست جمهوری این کشور رسیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری تونس در این بیانیه آمده است: کاخ ریاست جمهوری تونس روز دوشنبه 25 ژانویه نامه ویژه ای برای قیس سعید را دریافت کرد که روی پاکت نامه نام فرستنده درج نشده بود.

بر اساس این بیانیه، رییس دفتر رییس جمهور تونس پاکت را باز کرد و متوجه پاکت خالی است، اما به محض باز کردن پاکت وضعیت سلامت او رو به وخامت گذاشت و  به ضعف شدید، از دست دادن تقریبا کامل بینایی خود و سردرد شدید دچار شد.

در ادامه بیانیه آورده شده است: یکی از کارکنان دفتر ریاست جمهوری تونس در هنگام وقوع حادثه در دفتر حضور داشته و او هم به علائمی مشابه اما با شدت کم تری دچار شد.

ریاست جمهوری تونس گفت قبل از اینکه تصمیم گرفته شود که این پاکت به وزارت کشور برای بررسی و شناسایی ماده داخل آن فرستاده شود در دستگاه خرد کننده کاغذ قرار داده شد و رییس دفتر رییس جمهور هم برای انجام معاینات لازم به بیمارستان نظامی رفت تا علت به هم خوردن ناگهانی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دفتر ریاست جمهوری تونس درباره سوء قصد به جان «قیس سعید«

توضیح دفتر ریاست جمهوری تونس درباره سوء قصد به جان «قیس سعید«