مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-28سياسي

توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد


معاون مدیریت منابع انسانی استاندار سمنان با بیان اینکه زنان در بخش های مختلف جامعه، تاثیرگذاری بسزایی دارند، گفت: معتقد هستیم که توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه پنج شنبه در دیدار جمعی از بانوان کارمند و فعال اجتماعی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه شاهد حمایت های مسئولان به خصوص ائمه جمعه از بانوان فعال در عرصه های مدیریتی و اجتماعی هستیم، بیان کرد: این حمایت ها زنان جامعه را دلگرم می سازد.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از جامعه ما زنان هستند و برای توسعه می بایست زنان کنار مردان با حفظ آداب و شرایط قرار گیرند، افزود: توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد از سوی دیگر شرایط امروز به شکلی پیش می رود که پذیرش زنان و نقش آنها در توسعه پر رنگ تر شده است.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: یک زن برای اینکه بتواند مؤثر و موفق باشد می بایست مصائب بیشتری را نسبت به مردان، تحمل کند زیرا مدیریت مسائل خانه، فرزندان و نقش های مختلفی را بر عهده دارد و می بایست وظایف خودشان را با همان حساسیتی که در قبال آن دارند، به خوبی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد

توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد