مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-28دانش

رتبه بندی اساتید برای ارتقای سطح کیفی آموزش ها انجام می شود


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اولویت های این وزارت خانه برای ارتقای سطح کیفی آموزش ها، گفت: رتبه بندی اساتید در وزارت علوم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین رحیمی شعرباف شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک طرح دانشگاهی در دامغان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح ساختاری رتبه بندی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور یکی از اولویت های وزارت علوم است، تاکید کرد: این رتبه بندی ها قرار است با گذشته تفاوت هایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت پیوند بین صنعت و علوم قرار است در رتبه بندی جدید تلاش اساتید و اعضای هیئت علمی برای پیوند صنعت و دانشگاه دیده شود، گفت: یکی از امتیازات در این رتبه بندی اقداماتی است که می تواند در راستای پیوند بین دانشگاه و صنعت و کارکرد پژوهش ها در بازار کار، مؤثر باشد.

معاون وزیر علوم از اصلاح ارتقای سطح کیفی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها خبر داد و گفت: ارتقای بیشتر کیفیت آموزشی و پیوند دانشگاه و صنعت در این اصلاحیه دیده شده است.

رحیمی با بیان اینکه این اصلاحات در آیین نامه توانسته به ارتقای کیفی تولیدات علمی نیز منجر شود، گفت: آثار بهبود کیفی تولیدات امروز به چشم می خورد اما همچنان به اصلاحات بیشتری در این زمینه نیازمندیم تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی اساتید برای ارتقای سطح کیفی آموزش ها انجام می شود

رتبه بندی اساتید برای ارتقای سطح کیفی آموزش ها انجام می شود