مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-28سياسي

دعوت شهردار برای سفر هنرمندان به مشهد


شهردار مشهد از هنرمندان دعوت کرد تا به مشهد سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت های فرهنگی و هنری مشهد آشنا شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد از هنرمندان دعوت کرد تا به مشهد سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت های فرهنگی و هنری مشهد آشنا شوند.

محمدرضا کلایی شامگاه پنج شنبه، 9 بهمن ماه، در اختتامیه نمایشگاه بین المللی خوش نویسی رقص قلم؛ در جاده ابرشیم که در بازار بزرگ ایران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه خوش نویسی رقص قلم اتفاق بزرگی در حوزه تمدن و فرهنگ بود که طی هفته گذشته در مشهد و اکنون در تهران شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های خوش نویسی به عنوان هنری تاثیرگذار اهمیت ابزار به اندازه هدف برای پیام رسانی است، به گونه ای که فرم به اندازه محتوا برای هنرمند اهمیت دارد.

شهردار مشهد با بیان اینکه اگر می خواهیم پیام ما دچار بازنگری شود، باید ابزارها و فرم پیام رسانی را مورد بازنگری قرار دهیم ، تصریح کرد: معتقدم اگر دنبال جهانی شدن هستیم مهم ترین رمز آن تعالی فرم و ابزار پیام رسانی به جهانیان است که با برگزاری این نمایشگاه در هفته گذشته این فرضیه تایید شد.

وی با اشاره به اینکه تعالی فرم و قالب ما را از هر مسیری به جهانی شدن نزدیک تر می کند ، خاطرنشان کرد: پیامی که از فرهنگی آزاده است می تواند مانند قاره پیما جهانی عمل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شهردار برای سفر هنرمندان به مشهد

دعوت شهردار برای سفر هنرمندان به مشهد