مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-28سياسي

مدیریت در سه فاز شهرک صنعتی پرند یکپارچه شود


با توجه به اینکه شهرک صنعتی پرند دارای سه فاز بوده و دارای مدیریت های مختلف است، اگر مدیریت این شهرک یکپارچه شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند عصر امروز در نشست با نمایندگان واحدهای صنعتی در فاز یک شهر صنعتی پرند با اشاره به دغدغه های صنعتگران این شهرک، اظهار کرد: کسی که کار تولید انجام می دهد باید دستش را بوسید، زیرا این فرهنگ را از رسول اکرم(ص) یاد گرفتیم که دست کارگر را می بوسیدند.

وی گفت: سرمایه گذارانی که می توانستند سرمایه خود را به خارج از کشور منتقل کنند و این کار را نکردند، عاشق وطن خود هستند که با وجود هزاران مانعی که برخی از مسؤولان ایجاد می کنند در ایران ماندند و خدمت کردند.

امام جمعه پرند خطاب به فرماندار شهرستان رباط کریم و رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان ابراز کرد: از شما درخواست می کنیم تا به کسانی که در راه تولید به این کشور خدمت رسانی می کنند، کمک کنید.

حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در پرند عنوان کرد: شرکت عمران زمینی را برای ساخت آرامستان در اختیار قرار داد و یک نفر هم در آن جا آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت در سه فاز شهرک صنعتی پرند یکپارچه شود

مدیریت در سه فاز شهرک صنعتی پرند یکپارچه شود