مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:352021-01-28اجتماعي

افتتاح 310 مین واحد مسکن مددجویی در شبستر/افتتاح 240 مسکونی جدید تا پایان امسال


با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی و فرماندار شبستر 310 مین واحد مسکن مددجویی در شبستر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر،  مسکن مددجویی بهزیستی شهرستان شبستر امروز در روستای نظرلوی بخش صوفیان  با حضور مدیر کل بهزیستی، فرماندار شبستر، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی، بخشدار صوفیان و سایر مسئولان محلی افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح واحد مسکونی مددجویی در روستای نظرلوی شبستر گفت: تاکنون 310 واحد مسکونی در استان افتتاح و تا پایان سال نیز تعداد  واحدهای تحویلی به 550 واحد خواهد رسید.

فرگل صحاف افزود: این واحدها با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن به بهره برداری می رسد.

عبداللهی فرماندار شهرستان شبستر نیز با قدردانی از اقدامات و خدمات بهزیستی در قبال جامعه هدف، با اشاره به اجرای موفق طرح شهید حاجموانع تولید واحد، دستور بررسی دادند.

مدیرکل بهزیستی و فرماندار شهرستان شبستر همچنین در محل فرمانداری، در خصوص مسایل و موارد مختلف اجتماعی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل بهزیستی همچنین ضمن دیدار با کارکنان بهزیستی، از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان شبستر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت و اقدامات مرکز قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 310 مین واحد مسکن مددجویی در شبستر/افتتاح 240 مسکونی جدید تا پایان امسال

افتتاح 310 مین واحد مسکن مددجویی در شبستر/افتتاح 240 مسکونی جدید تا پایان امسال