مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:552021-01-28ورزشي

روستاها ظرفیت های بسیاری در رشته های ورزشی مختلف دارند


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روستاها مکان مناسبی برای استعدایابی در تمام رشته های ورزشی به ویژه وزنه برداری هستند و از ظرفیت های بالا و جوانان با آمادگی بدنی برخوردارند که باید کشف و شکوفا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی خلیلی پنج شنبه شب در جریان عقد تفاهم نامه مشترک بین هیأت وزنه برداری و هیأت ورزش های همگانی زنجان اظهار کرد: استعدایابی در روستاها قطعا نتایج بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: استعدایابی محدود به یک دوره و زمان و مکان نیست و باید دائمی باشد و در استعدادیابی نباید منتظر این باشیم که استعدادها با فراخوان و برگزاری جشنواره و.

جذب شوند چرا که در این صورت تنها کسانی که علاقه مندند یا توانایی مالی دارند جذب خواهند شد اما اگر ما به دنبال آن ها باشیم حتی در امورات روزانه و در اماکن عمومی نیز می توانیم استعدایابی کنیم.

وی با ابراز خرسندی از این اقدام هیات وزنه برداری و روستایی تصریح کرد: روستاها مکان مناسبی برای استعدایابی در تمام رشته های ورزشی به ویژه وزنه برداری هستند و از ظرفیت های بالا و جوانان با آمادگی بدنی برخوردارند که باید کشف و شکوفا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها ظرفیت های بسیاری در رشته های ورزشی مختلف دارند

روستاها ظرفیت های بسیاری در رشته های ورزشی مختلف دارند