مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-28فرهنگي

انتقاد از حضور کمرنگ هنرمندان در بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران


نماینده هنرمندان در شورای نظارت بر مرمت موزه هنرهای معاصر تهران از حضور کمرنگ همکارانش در بازگشایی این موزه پس از 32 ماه انتقاد کرد.

معاون هنری وزیر ارشاد ضمن اشاره به شرایط کرونایی توضیح داد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، موزه هنرهای معاصر تهران با برگزاری نمایشگاه های ارمغان و عکس مفهومی عصر دیروز بازگشایی شد و از 14 بهمن میزبان عموم مردم است.

در این رویداد علاوه بر مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سفرای کشورهای فرانسه، سوییس و ژاپن در ایران، و هنرمندانی از جمله بهرام کلهرنیا، محمدحسین حلیمی، قباد شیوا، حسین محجوبی، رضا عابدینی، مهدی مقیم نژاد و سیدعباس میرهاشمی و.

حضور داشتند.

  احسان آقایی مدیر موزه در این مراسم گفت: در طول مرمت موزه، مطالعات پژوهشی و آرشیوی گسترده ای درباره گنجینه موزه انجام شده است که حاصل آنها به زودی در 6 کتاب ارائه خواهد شد.

     بهرام کلهرنیا، نماینده هنرمندان در شورای نظارت بر مرمت موزه در بخشی از این مراسم گفت: از جانب جامعه تجسمی به من نمایندگی داده شد که در روند مرمت موزه حضور داشته باشم و در این زمینه اطلاعاتی کسب کنم.

مرمت موزه اتفاق پیچیده ای بود و جامعه هنری نیز جامعه بسیار حساسی است که همیشه احساس می کند مقداری از حقایق از چشم عموم دور می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از حضور کمرنگ هنرمندان در بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران

انتقاد از حضور کمرنگ هنرمندان در بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران