مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-29فرهنگي

چهاردهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین آغاز به کار کرد


چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین و نخستین جشنواره مجازی بین المللی فرهنگ اقوام به صورت مجازی در استان گلستان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس تصمیم گرفت تا چهاردهمین دوره از این جشنواره در جهت نشاط و شادابی مردم در این شرایط به صورت مجازی برگزار شود.

وی بیان کرد: این جشنواره از امشب تا 12 بهمن ماه به صورت مجازی و بارعایت پروتکل های بهداشتی در 9 محور در حال برگزاری است.

تجری عنوان کرد: در نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی ویژه جشنواره اقوام بیش از هزار و 800 هنرمند از 31 استان کشور به ارائه و فروش بیش از هفت هزار قلم انواع محصول و آثار تولیدی می پردازند.

تجری بیان کرد: 23 گروه موسیقی آیینی اقوام ایران زمین از استان گلستان و سایر استان های کشور در چهار شب برگزاری این دوره از جشنواره به هنرنمایی می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت: هر شب حضور یکی از سفرای کشورهای هدف را در برنامه زنده به صورت مجازی و پیام ویدیویی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در ایام برگزاری جشنواره وبینارهای آموزشی تخصصی در سه محور میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود.

انتقال آداب و سنن اقوام موجب ارتقا هویت فرهنگی می شود استاندار گلستان هم گفت: با تایید ستاد کرونا و به دلیل ممانعت از انقطاع جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین آغاز به کار کرد

چهاردهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین آغاز به کار کرد