مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-29سياسي

جزییات نقش سید محمد خاتمی در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخابات 1400


علی صوفی، دبیرکل حزب پیش رو اصلاحات می گوید: در مصوبه نهاد اجماع ساز، از آقای خاتمی نام برده شده و تاکید شده این نهاد باید در صورت تایید آقای خاتمی رسمیت پیدا می کند بنابراین این در مصوبه آمده است و جای بحث و گفت و گو هم نیست چون به صراحت در مصوبه بر نقش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: بالاخره پس از ماه‎ها، کش و قوس های فراوان، از نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 رونمایی شد؛ سازوکاری که هنوز نام مشخصی ندارد و از آن با عنوان نهاد اجماع ساز یاد می شود.

در واقع اصلاح طلبان که پس از استعفای عارف و موسوی لاری از شورای عالی سیاستگذاری و انتقادها به آن، حاضر نبودند این بار در چارچوب شورای قبلی برای انتخابات 1400 فعالیت کنند، نهادی را تشکیل دادند که به باور بسیاری، تفاوت چندانی با شورای عالی سیاستگذاری ندارد؛ حال همین مسئله موجب شده این پرسش ایجاد شود که آیا ممکن است این نهاد هم به سرنوشت شورای عالی سیاستگذاری منجر شود؟ علی صوفی، دبیرکل حزب پیش رو اصلاحات و وزیر دولت خاتمی احتمال انحلال نهاد اجماع ساز جدید را رد نمی کند اما در عین حال ضمن بیان اما و گرهایی به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید: این سازوکار جدید در واقع شبیه همان شورای عالی سیاستگذاری است با این تفاوت که این سازوکار یک محدودیت زمانی دارد و تا انتخابات 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نقش سید محمد خاتمی در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخابات 1400

جزییات نقش سید محمد خاتمی در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخابات 1400