مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-29بين الملل

ماتیس: آتش حمله به کنگره را ترامپ دامن زد


ژنرال ماتیس با اعلام اینکه حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا از سوی ترامپ دامن زده شد، گفت: تشدید تهدیدهای داخلی علیه آمریکا را هم بایستی به همان مقدار و میزان مشکلات خارجی علیه کشور در نظر گرفت و مورد بررسی قرار داد.

- ژنرال ماتیس با اعلام اینکه حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا از سوی ترامپ دامن زده شد، گفت: تشدید تهدیدهای داخلی علیه آمریکا را هم بایستی به همان مقدار و میزان مشکلات خارجی علیه کشور در نظر گرفت و مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری یاهو، جیمز ماتیس، وزیر دفاع پیشین آمریکا در جریان یک رویداد آنلاین به فهرستی از تهدیدهای امنیتی نظیر کره شمالی، روسیه، چین و تروریسم بین المللی اشاره کرد اما بعد توجهش را به سمت کشورش معطوف ساخت و گفت: در حال حاضر، تهدیدهای داخلی شامل فقدان وحدت در زمینه زیربنای توافق دموکراسی آمریکا و اتفاقی که در ششم ژانویه با تحریک ترامپ رخ داد، متوجه حال کشور است.

ماتیس همچنین گلوبالیسم را به عنوان منشا اصلی اختلافاتی دانست که به حمله حامیان ترامپ به کنگره منجر شد و ادامه داد: گلوبالیسم در بخش های بزرگ کشور خوب نبوده است.

وزیر سابق دفاع آمریکا همچنین گفت: توافق های تجاری در کشور اثرات جانبی داشته اند و باعث شده اند تا برخی از آمریکایی ها از نظر اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماتیس: آتش حمله به کنگره را ترامپ دامن زد

ماتیس: آتش حمله به کنگره را ترامپ دامن زد