مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-29حوادث

اجرای سومین مرحله طرح صاعقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام اجرای سومین مرحله طرح صاعقه با مشارکت کلانتری های 84 گانه و دستگیری 546 سارق و خرده فروش مواد مخدر در طول 24 ساعت گذشته، - رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای سومین مرحله طرح صاعقه توسط مأموران پلیس پیشگیری خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح 546 متهم دستگیر شدند که 81 تن از این افراد، سارقان زورگیر خشن می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام اجرای سومین مرحله طرح صاعقه با مشارکت کلانتری های 84 گانه و دستگیری 546 سارق و خرده فروش مواد مخدر در طول 24 ساعت گذشته، بیان داشت: این طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در تهران بزرگ عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 240 پرونده سرقت زورگیری بررسی و تعیین تکلیف شده است، عنوان کرد: در این رابطه 81 سارق زورگیر و خشن و غصب عناوین که با استفاده از سلاح سرد و یا سلاح گرم شهروندان را تهدید و موالشان را سرقت می کردند، دستگیر شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در این طرح 298 سارق در خصوص سایر عناوین سرقت مانند سرقت خودرو و موتورسیکلت، کش روی، سرقت لوازم خودرو سرقت انباری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سومین مرحله طرح صاعقه

اجرای سومین مرحله طرح صاعقه