مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-29سياسي

تعدد انتخاب شهردار از شاخصه های منفی شورای شهر اراک است


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد انتخاب شهردار در دوره پنجم شورای شهر اراک یکی از شاخصه های منفی این شورا است.

- علی اکبر کریمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر اظهار کرد: شورای شهر دوره پنجم اراک در ماه های پایانی دوره چهار ساله خود انتظار می رود گزارشهای شفافی به مردم ارائه کند و یکی از مواردی که سوال جدی در مورد عملکرد شورا پنجم وجود دارد همین تعدد انتخاب در مورد مدیریت شهر است.

یکی از اصول موفقیت در مدیریت شهری ثبات مدیریت است و اینکه در مدت سه سال و چند ماه، چندین شهردار و سرپرست مکرر تغییر می کنند بیانگر یکی از شاخصه های منفی شورای شهر است؛ حال با تغییر مجدد شهردار اراک در ماه های پایانی دوره پنجم شورای شهر بر شاخصه منفی این شورا افزوده می شود.

وی تاکید کرد: به نوبه خود نقد و گلایه های جدی به مدیریت شهری دارم اما در این شرایط تغییرات این گونه را مناسب نمی دانم.

ضمن اینکه اخباری به گوش می رسد که این تغییرات ناشی از مصلحت اندیشی برای شهر نیست و رقابت های داخلی و انتظاراتی که وجود داشته است می تواند منشأ این تغییر باشد.

شایسته نیست مصالح عمومی مردم و شهر را دستاویز مباحث داخلی و احیاناً منافع شخصی خود قرار دهند در نتیجه انتظار می رود هم اعضای شورای شهر به این حساسیت مسئله دقت کنند و هم مراجعی که ناظر بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد انتخاب شهردار از شاخصه های منفی شورای شهر اراک است

تعدد انتخاب شهردار از شاخصه های منفی شورای شهر اراک است