مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-29اقتصادي

ضرورت نظارت بر عاملین توزیع سیمان/قیمت سفر به قشم افزایش یافت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی سیمان از استان جلوگیری به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج حیدری، در هشتمین نشست تنظیم بازار استان هرمزگان، افزود: دستگاه های اجرای در توزیع اقلام ضروری توجه ویژه ای به مناطق دوره افتاده استان به ویژه روستاها داشته باشند.

وی با بیان اینکه نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان ضروری است، تصریح کرد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی سیمان از استان جلوگیری بعمل آورند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی ذی ربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی کشتارگاه مرغ در استان دارند، تصریح کرد: قیمت مرغ در هرمزگان متناسب با نرخ مصوب کشوری باشد و عرضه آن بالاتراز نرخ مصوب پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: از بابت توزیع گاز مایع برای شهروندان مشکل خاصی وجود ندارد و دستگاه های نظارتی و شرکت توزیع پخش و فرآورده های نفتی استان موظف شده اند از بدو خروج کپسول های گاز مایع از کارخانه نسبت به روند توزیع عادلانه و همچنین نرخ مصوب آن نظارت بشتری داشته باشند.

در ادامه رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هرمزگان با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در توزیع کالاهای اساسی در سطح استان هرمزگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت بر عاملین توزیع سیمان/قیمت سفر به قشم افزایش یافت

ضرورت نظارت بر عاملین توزیع سیمان/قیمت سفر به قشم افزایش یافت