مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-29فرهنگي

همراهی «دیدار» با «نسل نو»


گالری دیدار تا 15 بهمن ماه، میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی «نسل نو» است؛ نمایشگاهی که به گفته کیوریتور، در آثار آن کمابیش می توان ردی از امید به آینده هنر را دید.

- ایسنا/اصفهان گالری دیدار تا 15 بهمن ماه، میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی نسل نو است؛ نمایشگاهی که به گفته کیوریتور، در آثار آن کمابیش می توان ردی از امید به آینده هنر را دید.

خالد اسماعیل وندی، کیوریتور نمایشگاه نسل نو به ایسنا می گوید: در این نمایشگاه 25 اثر از 10 هنرمند (مائده انوریان، اسماعیل داوری، نرگس سیم چی زاده، حسن شکری، مهسا شهبازی، البرز عادی، امیرمحمد قیصری، پردیس کریمی، مهتاب متینی و حدیثه مظاهری) که اغلب آن ها اصفهانی هستند، در معرض دید عموم قرار داده شده و تکنیک ها نیز به شیوه ی هر هنرمند، متناسب با ایده و ذهنیت آن ها تفاوت دارد؛ از دیجیتال گرفته تا رنگ روغنی، مداد، زغال، راپید و ترکیب مواد.

او ادامه می دهد: یکی از اهدافی که برای برگزاری این نمایشگاه داشتم حمایت کردن از دوستانی بود که متوجه ظرفیت و ارزش آثارشان بودم و از این بابت بر خودم واجب می دانستم حداقل یک بار آن ها را معرفی کنم؛ کسانی که به نظرم می توانند حرفی در هنر امروز و آینده ی این سرزمین برای گفتن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی «دیدار» با «نسل نو»

همراهی «دیدار» با «نسل نو»