مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-29پزشكي

اضطراب اجتماعی ناشی از کرونا


اثر یکی از محققان دانشگاه الزهرا در خصوص اضطراب اجتماعی ناشی از کرونا، به عنوان ایده برتر مسابقه جهان پساکرونای کرسی یونسکو سلامت اجتماعی و توسعه دانشگاه تهران انتخاب شد.

- اثر یکی از محققان دانشگاه الزهرا در خصوص اضطراب اجتماعی ناشی از کرونا، به عنوان ایده برتر مسابقه جهان پساکرونای کرسی یونسکو سلامت اجتماعی و توسعه دانشگاه تهران انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اثر دکتر صدیقه عباسی پژوهشگر، مدرس دانشگاه و کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه الزهرا به عنوان ایده برتر مسابقه جهان پساکرونا کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه دانشگاه تهران انتخاب شد.

فراخوان این مسابقه با عنوان فراخوان جهان پساکرونا در تاریخ 30 فروردین ماه سال جاری منتشر شد و از علاقه مندان درخواست شد تا نظرات، ایده ها و مطالب خود را در خصوص تغییرات جهات پس از کرونا به این کرسی ارسال کنند.

آثار رسیده از سوی داوران بررسی و تعدادی از آن ها به عنوان ایده های منتخب برگزیده شد که در بین آثار برگزیده، ایده و اثر دکتر صدیقه عباسی پژوهشگر، مدرس دانشگاه و کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه الزهرا به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه الزهرا، در این اثر، عباسی به موضوع اضطراب اجتماعی به عنوان یکی از چالش های قرن 21 ناشی از ویروس کرونا در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضطراب اجتماعی ناشی از کرونا

اضطراب اجتماعی ناشی از کرونا