مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-29اقتصادي

پیش بینی بازار مسکن تا سه سال آینده


رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه معاملات مسکن در 10 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تا 33 درصد رشد داشته است، گفت: اگر شوک ارزی نداشته باشیم بازار مسکن تا سه سال آینده آرام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مصطفی قلی خسروی درباره آخرین وضعیت بازار مسکن و اجاره گفت: خرید و فروش ملک در کل کشور در 10 ماهه ابتدای امسال رشد نسبی را نشان می دهد که البته در دو ماه اخیر بازار با افت مواجه شده است.

متقاضیان خرید مسکن اجاره نشین شدند رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: با وجود رکود معاملات در بخش خرید و فروش، قراردادهای اجاره در کل کشور در 10 ماهه ابتدای امسال 92 رشد کرده که نشان می دهد به دلیل رشد قیمت ها تقاضای بالقوه خرید به سمت بازار اجاره رفته است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 587 هزار و 137 قرارداد خرید و فروش ملک در کل کشور به امضا رسیده که رشد 33 درصدی را نسبت به زمان مشابه سال گذشته نشان می دهد.

البته معاملات طی دو ماه گذشته کاهش یافته به طوری که در آذرماه و دی ماه به ترتیب 32 و 30 درصد نسبت به ماه های مشابه سال قبل افت کرده است.

تقاضای اجاره نشینی 92 درصد افزایش یافت خسروی افزود: در بخش اجاره از ابتدای فروردین 1399 تا 30 دی ماه 964 هزار و 57 اجاره نامه در کل کشور منعقد شده که رشد 92 درصد را نسبت به همین زمان در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار مسکن تا سه سال آینده

پیش بینی بازار مسکن تا سه سال آینده