مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-29ورزشي

باخت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال کشور


بعثت کرمانشاه در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور در سری ب در گروه A در مقابل سامان گستر تبریز با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، در چهارچوب این رقابت ها که در سالن شهید بهشتی و سالن شهید هادیان کرمانشاه در حال برگزاری است، بعثت کرمانشاه در مارتن سخت و نفس گیر نتوانست از سد سامان گستر تبریز عبور کند و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از این دیدار در گفت وگو با فارس گفت: در دست اول و دوم، بازی را به دلیل سرویس های بسیار خوب تیم تبریز و دریافت های موفق این تیم دچار مشکل شدیم، اما در دست های بعدی این مساله را برای تیم خودمان حل کرده و توانستیم دو دست را پیروز میدان باشیم.

محمود کسعلی ادامه داد: در ادامه بازی به علت مصدومیت دو بازیکن حساس و تاثیرگذار تیم، ما از بازیکنان جایگزین استفاده کردیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و بازی به ست پنجم کشیده شد و در ست پایانی نیز با نتیجه بسیار نزدیک 15 بر 13 بازی را واگذار کردیم و این برد را به نماینده تبریز تبریک می گویم.

کسعلی ادامه داد: هواداران والیبال کرمانشاه باید توجه داشته باشند که تیم ما بسیار دیر فعالیت خود را شروع کرده و میانگین سنی بازیکنان ما بسیار پایین است، همین مساله باعث شده است در برخی از صحنه ها ناموفق عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال کشور

باخت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال کشور