مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-29سياسي

لزوم داشتن پیوست پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی ایلام


سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام بر لزوم داشتن پیوست و تأییدیه پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی ایلام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموضوع و مفهوم پدافند غیرعامل از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است و در راستای اجرایی نمودن این برنامه ها لازم است به همین اندازه نیز الزام آور بودن تصمیمات در ادارات، ارگان ها، نهادها و سازمان ها جاری و ساری شود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که اختیاری بودن برخی دستورالعمل ها در این حوزه مهم منجر به سطحی نگری موضوعات می شود، گفت: برای بالا بردن ضمانت اجرای امور در این حوزه بایست در روح قوانین و تصمیمات پدافند غیرعامل قاطعیت و تمام کنندگی لازم را ایجاد کرد.

قیصربیگی با عنوان این مطلب که برای جا انداختن مفهوم و اهمیت پدافند غیرعامل و اجرایی شدن برنامه ها نیازمند فعال سازی و مسئولیت پذیری بیشتر مدیران در این حوزه هستیم، اظهار کرد: تصمیمات این حوزه نباید در بروکراسی اداری سرگردان شود بلکه موضوع پدافند غیرعامل از آنجا که منجر به امنیت و مصون سازی در برابر تهدیدات می شود مقوله ای بسیار مهم و تعیین کننده بوده و نیازمند هشیاری و نهایت مسئولیت پذیری مدیران در هر رده ای است.

وی افزود: برای این مهم ابتدا نیازمند تدوین قوانین و دستورالعمل های مستحکم و الزام آور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم داشتن پیوست پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی ایلام

لزوم داشتن پیوست پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی ایلام