مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-29سياسي

خرابی تلفن ها امان مردم دیشموک را بریده است/فرماندار جدید مردم این منطقه را دریابد


امام جمعه دیشموک به مشکلات منطقه دیشموک اشاره کرد و گفت: در منطقه دیشموک مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و یکی از این مشکلات قطع خطوط تلفن دیشموک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که از همه مردم خواستار رعایت دستورات ستاد کرونا در دیشموک هستم.

وی با بیان اینکه همه ما مردم، مسوولان و فرهنگیان باید به دنبال فرهنگ سازی باشند عنوان کرد: از همه مردم خواستار فرهنگ سازی برداشتن تیراندازی و خوانندگان محلی در مراسمات هستم و امیدوارم که این رسم نامناسب از میان مردم شهر دیشموک برداشته شود.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه برگشت به برجام از اهداف منحرف کردن مسؤولان توسط بایدن و خط مشی ایشان است گفت: با توجه به اینکه کارشناسان آمریکایی به دنبال طرح و نقشه ای در جهت منحرف کردن مسوولان کشور ما است در جهت رسیدن به منافع شخصی خودشان از این ترفندها در حال استفاده هستند مسوولان ما باید مواظب نقشه دشمن باشند.

وی اذعان کرد: برگشت به برجام باید لغو کلیه تحریم ها توسط آمریکا باشد در غیر اینصورت برگشت به برجام و مذاکره برای ما هیچ اهیمتی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی تلفن ها امان مردم دیشموک را بریده است/فرماندار جدید مردم این منطقه را دریابد

خرابی تلفن ها امان مردم دیشموک را بریده است/فرماندار جدید مردم این منطقه را دریابد