مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-29فرهنگي

اکران فیلم های جشنواره فجر در زنجان


مدیر امور سینمایی استان زنجان از اکران فیلم های جشنواره فجر در زنجان خبر داد و گفت: فیلم ها از 15 بهمن اکران می شود.

- میثم زنجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده امسال نیز فیلم های جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا شیوه نامه اکران فیلم های دهه فجر ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طی روزهای آتی تعداد فیلم های در نظر گرفته شده برای اکران و شیوه اکران اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر همواره مخاطبان خاص خود را داشته و استقبال از اکران فیلم ها طی سنوات گذشته بالا بوده است، تصریح کرد: امسال نیز علاقه مندان منتظر اکران فیلم های جشنواره سی و نهم هستند.

زنجانی ادامه داد: امسال اکران فیلم های دهه فجر متفاوت با سال های قبل خواهد بود، چرا که به خاطر شیوع ویروس کرونا باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

امسال پس از بررسی های لازم در نهایت 62 فیلم از بین آثار متقاضی (حدود 57 درصد آثار) واجد شرایط شرکت در جشنواره سی و نهم شناخته شدند.

وضعیت پروانه نمایش فیلم های این دوره نیز در این فهرست مشخص شده که در این بین 14 فیلم تاکنون پروانه نمایش صادر شده و 48 فیلم در دست بررسی شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های جشنواره فجر در زنجان

اکران فیلم های جشنواره فجر در زنجان