مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-29اقتصادي

افزایش عوارض به معنای بالارفتن هزینه ساخت و ساز است


رییس انجمن انبوه سازان ساختمان استان فارس تاکید کرد که پیشنهاد افزایش 2 برابری عوارض توسط شورا و شهرداری در شیراز، منجر به بالا رفتن شدید و بی سابقه هزینه ساخت و ساز خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس انجمن انبوه سازان ساختمان استان فارس تاکید کرد که پیشنهاد افزایش 2 برابری عوارض توسط شورا و شهرداری در شیراز، منجر به بالا رفتن شدید و بی سابقه هزینه ساخت و ساز خواهد شد.

مهرداد خائف با اشاره به اینکه لایحه عوارض ساختمانی از سوی شهرداری به شورای شیراز ارائه و در آن افزایش نرخ عوارض پیش بینی شده است، گفت: اساسا اعتقادانبوه سازان بر این است که شهرداری هزینه دارد و باید دارای درآمد مکفی باشد و از محل درآمد بتواند عمران و ابادی خدمات مورد نیاز شهر را انجام دهد، لیکن شهرداری در نحوه محاسبه و اخذ انواع عوارض قانونی و شفاف عمل و از جنبه دیگر در مدیریت هزینه ها، روش ها را اصلاح کند تا نیازمند اجحاف به مردم نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن انبوه سازان فارس، خائف با تاکید براینکه در بخش عوارض مسکن باید ملاحظاتی را مد نظر قرار داد تا موجب تورم و فرار سرمایه از شیراز نشود، گفت: قیمت مسکن در بعضی از قسمت ها، تاوان هزینه های جاری و متفرقه شهرداری را می دهد، براین اساس افزایش بی رویه و بی پایه و اساس عوارض تورم زا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض به معنای بالارفتن هزینه ساخت و ساز است

افزایش عوارض به معنای بالارفتن هزینه ساخت و ساز است