مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-29سياسي

ابراز نارضایتی امام جمعه آستارا از عملکرد شهرداری ها


امام جمعه آستارا ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد شهرداری های آستارا و لوندویل در عمران معابر شهری بیان کرد: به دلیل وجود چاله های زیاد مردم از وضعیت معابر اصلی و فرعی شهرهای آستارا و لوندویل ناراضی بوده و اعضای شورای اسلامی به وعده های داده شده در سخنرانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تعطیلی مدارس در ایام کرونا باعث تنبلی برخی از نمازگزاران شده است، اظهار کرد: مساجد ایران به لحاظ جمعیت شبیه مساجد کشورهای اسلامی نیست.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه هیچ عمل ارزشمندی بالاتر از اقامه نماز وجود ندارد و براساس آیات قرآنی اولین کار مدیران ادارات در محل کار خود برپا داشتن نماز جماعت است، گفت: مسئولین ادارات نسبت به برگزاری نماز جماعت در محل اداره دقت داشته باشند.

خطیب جمعه آستارا ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد شهرداری های آستارا و لوندویل در عمران معابر شهری بیان کرد: به دلیل وجود چاله های زیاد مردم از وضعیت معابر اصلی و فرعی شهرهای آستارا و لوندویل ناراضی هستند؛ در حالی که یکی از نیازهای اصلی هر شهر، اصلاح و به سازی آسفالت معابر آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نارضایتی امام جمعه آستارا از عملکرد شهرداری ها

ابراز نارضایتی امام جمعه آستارا از عملکرد شهرداری ها