مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-29سياسي

ضرورت نصب سی تی اسکن 16 اسلایس در نطنز


طبق توافقات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، باید دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در بیمارستان خاتم الانبیا نطنز نصب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم این انقلاب سه شعار اصلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داشت که همه این شعارها به منصه ظهور رسید.

امام جمعه نطنز با مقایسه دولت شاهنشاهی با نظام جمهوری اسلامی گفت: در مقایسه حکومت شاهنشاهی با نظام جمهوری اسلامی ایران می بینیم که این استقلالی که امروز ما از آن بهره می بریم در زمان شاهنشاهی هیچ وجود خارجی نداشت، چراکه حکومت های شاهنشاهی زیر پرچم روس، انگلیس و آمریکا بودند و هیچ وقت بدون اجازه آن ها کاری را انجام نمی دادند و عملاً عروسک خیمه شب بازی این حکومت ها بودند.

وی ادامه داد: برای مثال ما می توانیم در قضیه نظامی به این نکته اشاره کنیم که در زمانی که آمریکا هواپیما را هرکدام 6 میلیون دلار در دنیا می فروخت، این هواپیماها را به قیمت 18 میلیون دلار به ایران می داد و هیچ کس هم حق اعتراض نداشت، نکته بسیار خفت بار اینکه در جنگ ویتنام آمریکا بدون اجازه ایران هواپیماهایی را که خود به ایران فروخته بود را برای جنگ ویتنام به آنجا فرستاد و شاه ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نصب سی تی اسکن 16 اسلایس در نطنز

ضرورت نصب سی تی اسکن 16 اسلایس در نطنز